Delo XLC Antifreeze/Coolant valmissegu 50/50

  • Saadaolevad pakendid:
  • Vaat 208L
  • Konteiner 1000L
  • Kanister 20L

Tellimiseks võtke palun ühendust meie müügimeeskonnaga

Info

Texaco® Delo® XLC Antifreeze/Coolant, ülitõhus pika elueaga jahutusvedelik, on loodud mootorite kaitsmiseks külmumise ja keemise eest, pakkudes täiustatud jahutussüsteemi korrosioonikaitset, kaasa arvatud kõrge temperatuuri korrosioonikindlust kaasaegsetes alumiiniummootorites

  • Daimler MB-sertifitseering 325.3 (kontsentraat)
  • Daimler MB-sertifitseering 326.3 (valmissegu 50/50)
  • Detroit Diesel DFS 93K217
  • Deutz DQC CB-14
  • Cummins CES 14439
  • DAF 74002
  • Jenbacher TA 1000-0200
  • MAN Energy Süsteemid Mootor MAN 175D
  • MAN 324 tüüp SNF (valmissegu 40/60 ja 50/50)
  • MWM TR-2091 GR.2
  • MTU 2000 ja 4000 seeria mootorid (kergmetallivabad jahutussüsteemid)
  • ASTM D6210
  • Ford WSS-M97B44-D
  • MaK (kontsentraat)*
  • TMC RP 364 tüüp 1
  • Volvo VCS 418-0001

* Heakskiidu ootel

Delo XLC Antifreeze/Coolant sobib kasutamiseks
järgmistes mootorites:

  • General Motorsi sõidukid pärast 1995
  • Chrysleri sõidukid pärast 2001
  • Fordi sõidukid pärast 2003
  • Deutzi statsionaarsed diiselmootorid
  • Hino veoautode diiselmootorid
  • Isuzu veoautode diiselmootorid
  • Kobelco ehitusseadmete diiselmootorid
  • Komatsu ehitusseadmete diiselmootorid
  • Navistar™ MAXXFORCE mootorid
  • Scania veoautode diiselmootorid
  • Volvo ehitusseadmete (VCE) diiselmootorid
  • Volvo ja Mack veoautode diiselmootorid
  • Wärtsilä statsionaarsed diiselmootorid
  • Euroopa HD originaalvarustuse tootjad, kes nõuavad nii fosfaadi- kui ka nitritivabasid koostisi
  • Jaapani HD originaalvarustuse tootjad, kes nõuavad silikaadivabu koostisi

Seda toodet on soovitatav mitte lahjendada teiste jahutusvedelike segudega üle 25%, et oleks võimalik säilitada jõudluse nõudeid.

  • Delo XLC Antifreeze/Coolanti on soovitatav kasutada raskeveokites ja statsionaarsetes mootorites, mis nõuavad parendatud soojusedastusjõudlust, kavitatsioonikaitset ning pikaealist jahutussüsteemi kaitset.
  • Ühilduvusprobleeme ei tohiks esineda tihendite, voolikute ja plastmassist komponentidega, eeldusel, et töötemperatuur on materjali tüübile sobivas vahemikus.
  • Seda toodet ei või kasutada joogiveesüsteemide kaitseks külmumise eest
  • Täiustatud kauakestev korrosiooniinhibiitori tehnoloogia soodustab pikemat madala hooldusvajadusega tööiga ja süsteemi töövõimeaega.
  • Segasõidukipargi rakendused pakuvad vähemalt 650 000 km veoautodel ja bussidel ning kuni 32 000 tundi statsionaarsetel mootoritel*
  • Soodustab usaldusväärsust ja korrosioonikaitset termostaatides, radiaatorites, veepumpades ning teistes haavatavates jahutussüsteemi komponentides.
  • Ülitõhus silikaadi- ja fosfaadivaba koostis toetab töökindlat stabiilsust kareda veega.
  • Abistab kõrge temperatuuri korrosioonikaitsel kaasaegsetes mootorites, aidates vähendada hooldust, seisakuid, kulusid ja jäätmeid

* Need on üldnäitajad. Mõnedel originaalvarustuse tootjatel on omad spetsiifilised juhendid ja nendest tuleb alati lähtuda